Pagina's

25 juni 2012

Tag: Handwriting tag


Een hele poos geleden zag ik een hele leuke tag op de site van Nicole .
Ik was een hele tijd van plan om hem te posten alleen kwam het er maar niet van!
Nu is het eindelijk zo ver en post ik hem! Ik hoop natuurlijk
dat het leesbaar is voor jullie!




1What’s your name/ your blogger name?
2What’s your blog’s name/ URL?
3Write: ” The quick brown fox jumps over the lazy dog”
4Favorite quote?
5Your favorite song?
6Your favorite band/ singers?
7Anything else you want to say?
8Tag three to five other people




De mensen die ''getagd'' zijn : Ik hoop dat jullie de
tag maken!

8 opmerkingen:

  1. Oeeh leuke tag. En erg leuk dat ik ben getagd, weet nog niet of ik het ga doen. Mijn handschrift is namelijk erg lelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik kan het alleen niet supergoed lezen..;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik kan het ook niet echt goed lezen.. sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! De foto's zijn alleen een beetje donker waardoor het moeilijk is om te lezen.
    Het lijkt me leuk om elkaar te volgen? Ik hoor het wel van je!

    Liefs, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!