Pagina's

26 juni 2012

Create your topstar - Make over for..Kesha!

Een hele poos geleden had ik voor Sinterklaas als cadeautje een ontwerpboek
gekregen van het merk : topmodel, een hele tijd had ik hem echt verwaarloosd en
er niks mee gedaan. Tot op de dag van gisteren! Toen had ik zoveel zin weer
om even lekker los te gaan! ENJOY :D

Ik moet toegeven dat ik het niet helemaal zelf heb verzonnen, de rok die je ziet die
heb ik een beetje uit een plaatje van Weheartit gehaald. En het bovenstukje heb ik uit
een ander plaatje van de site Weheartit gehaald ;).


Ik dacht : als ik nu bezig ben kan ik toch net zo goed nog een look tekenen?
Zo gedacht zo gedaan , haha. :).


En op dit plaatje een mooie blauwe jumpsuit voor Kesha! :D


Kortom een nieuwe Kesha met ''gewone'' kleding ,haha.

3 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!