Pagina's

27 april 2012

Wishlist: Sieradenkistje.nl

33394778_large

YES! Het is eindelijk vakantie! Ik had hier me enorm
op verheugd. Morgen gaan we met de familie naar het theater
en we gaan nog veel meer doen! :D.
Alleen wel het jammere : Ik ga een paar daagjes logeren Dinsdag
bij iemand dus ik zal niet op blogs reageren , op de reactie's of de mails.
Maar nu... Heb ik een weer een whislist voor jullie in petto van de super
leuke sieradenwebshop : Sieradenkistje.nl ik denk dat de meeste van jullie deze
webshop wel kennen .. Bij mij staat de webshop bekend om de leuke betaalbare
spulletjes die ze hebben... & Daarom heb ik een leuke whislist :D.
(Klik op het plaatje om naar de pagina te gaan ;] )

Oorbellen

Deze vielen meteen bij mij op! Echt heel erg schattig die
oorbellen en dat maar voor 3.95 , WOW!

Oorbellen

De meeste meisjes hebben de droom wel: De eifeltoren
in leve leiden zien! Net zoals mij .. Met deze oorbellen kun
je dat ook,hihi. Vooral de strikjes erboven maken ze nog
extra cute!

Armbandje

Dit thema vind ik leuk bedacht : DE KAPPER!
De bedeltjes vind ik zelf ook erg leuk .. Deze zou
ik voor de prijs 6.50 meteen kopen ;).

Armband

Ook al heb ik genoeg blauwe armbanden :
Je kunt nooit genoeg hebben. Deze vind ik echt super
schattig .. & Leuk voor de lente! :).

Armband

Welk bedeltje me het meeste opviel was het
theepotje : Schattig en opvallend. Eigenlijk zijn
alle bedeltjes wel lief :).

Camera Ring
Deze had ik een poosje geleden al gezien
op een andere blog welke weet ik niet meer.
Maar ik weet wel dat ze erbij had gezegt dat je het
kon verstellen! Handig want ik heb altijd wel ringen die veel te
groot voor me zijn! :(


Kortom : Sieradenkistje.nl is echt een leuke
sieraden site is waar je altijd wel iets leuks kan 
vinden! Heb jij al eens wat besteld op sieradenkistje.nl ?

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sieraden, het doet mij aan de Six denken! Ah, geweldige winkel. :) Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sieraden! Ik heb net een winactie online gezet waar jee een beauty pakket ter waarde van 30,97 kan winnen! http://maximesieta.wordpress.com/2012/04/29/webshoptip-time4beauty/#more-954

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sieraden!!
    ik volg je, leuke blog! (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had ik nog nooit van gehoor, maar wat leuk! Ik ga er zeker eens shoppen! En leuke blog heb je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had er nog nooit van gehoord! Wat een leuke sieraden zeg! :) Voor al de eifeltoren oorbellen.

    Leuke blog heb je, ik volg je nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog heb je!! Ik ben zelf ook echt super fan van sieradenkistje.nl!! Ik volg je nu, volg je me terug?
    X Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke webshop inderdaad! Je hebt ook een leuke blog. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!