Pagina's

24 april 2012

Bloglovin gebruik je 't?



Bloglovin is echt súper fijn, vroeger wist ik nooit dat het bestond, daarom
ging ik constant even die leuke site checken of er weer iets nieuws op gekomen was.
Niet fijn , maar Bloglovin kwam ten hulp! :).
Je maakt een account aan: Typt site's in die je graag up to date wilt
volgen en je klikt op followen en KLAAR!
Dus namens mij : Bloglovin is super handig!


Vergeten jullie niet fashionmadebymyself te volgen op Bloglovin?
Klik op het meisje aan de rechterkant!

6 opmerkingen:

  1. Bloglovin' is inderdaad fijn. Als ik op het linkje klik in je sidebar kan ik je trouwens niet volgen? Geen idee hoe dat kan...

    Trouwens, ik houd een give away op mijn blog, je kunt nog steeds meedoen. Als je al meedoet: wat leuk! Als je nog niet meedoet: breng daar verandering in ;) » http://letsdothepenguin.blogspot.com/2012/04/bron-het-is-de-bedoeling-dat-je-ooit.html#comment-form ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt dat je het zegt! Ik had de verkeerde link x.x

      Ik ga wel meedoen met de winactie :)

      Verwijderen
  2. ik vind bloglovin echt dé uitvinding & ik volg je btw!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I <3 Bloglovin, ik vind hem echt super aangezien ik van overzicht hou. Zo kan ik lekker alles lezen op mijn mobiel en dan weet ik wat ik heb gelezen en wat niet. Ik volg je op Bloglovin :D

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!