Pagina's

30 april 2012

UPDATE: OMG! I'm Green.



Halloaa!

Zaterdag ben ik naar WICKED geweest in Scheveningen!
Voor jullie heb ik een leuke update gemaakt met een paar foto's! :).
ENJOY

Vrijdag moest ik al om half  8 uit bed, geen pretje maar ik had het

er voor over, een vriend vertelde me voor dat ik ging dat het fantastisch was.
En ja ik had er ook super veel zin in. Maarja... Als je mij kent dan weet je
dat ik het geen pretje vind als de wekker gaat..
Voor de mensen die niet weten waar het over gaat.. :

WICKED vertelt het weergaloze verhaal van de onwaarschijnlijke
 vriendschap tussen de blonde, populaire en stijlvolle Glinda
en de groene, onbegrepen en strijdlustige Elphaba.
 WICKED, de hitmusical waarin niets is wat het lijkt en waarin
vriendschap, eigenzinnigheid en oprechtheid weten te overwinnen
 

Maar na dat ik eindelijk me bed uit ben gestapt heb ik even een
snelle douche van 5 minuten gehad en daarna me haren gefohnt.
Daarna zijn we snel naar het station geweest. We haalden de trein en we hadden
wifi in de trein! HAPPY FACE! Ik had gelukkig me ipod mee dus kon
even lekker los gaan twitteren in de trein ;p. Daarna moesten we
overstappen me zus & ik hoopte dat we weer wifi hadden maar NEE. Het was
geen moderne trein --'. Toen we eindelijk in Den haag waren zijn we met de tram
verder gegaan.


Toen zag ik een super groot gebouw wat WIJ ( We wonen in een dorp dusja..) totaal
niet gewend zijn! Welk gebouw het was weet ik niet echt. Maar het heeft wel met
de ministerie te maken. Na een paar keer stoppen waren we in het AFAS Theater.
We waren eigenlijk veel te vroeg maar er is veel meer te zien in Scheveningen dus zijn
we in een klein winkelcentrum gestapt.


 Eerst hebben we heerlijke tosti's gegeten met
appelsap. Daarna zijn we op de pier gegaan! Het was jammer dat het enorm waaide,
maar mooi was het wel om te zien. Toen ben ik met me zus naar een kruidvat gegaan om
te kijken of de limited edition van Essence daar wel was. Maar jammer genoeg de nagellakjes
waren er niet.


Daarna zijn we weer helemaal terug gelopen naar het theater en ik heb nog
een foto gemaakt. Het zag er super chique van binnen uit. Het decor:
WAUW dat was echt prachtig. Het was alleen jammer dat me camera
van me ipod het echt niet deed. De show zelf was enorm mooi.
Ik werd van sommige liedjes van me stoel afgeblazen.
We hadden echt enorm geluk! We hadden Willemijn Verkaik :).
In één dag is ze echt me idiool geworden.

OOK ZIT ER OOK NOG EEN WIJZE LES IN..

DAT NIETS IS WAT HET LIJKT!
We hadden Willemijn & Celine vrijdag allebei.


Het was echt een super dag! Ik heb zin om
nog een keer te gaan. Alleen vond ik het eind best
wel verassend! Fiyero ( de prins) kende ik eerst ook niet.
 Lijkt Wicked jou een mooie musical?

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een leuke dag heb gehad! Wicked lijkt mij ook echt een hele leuke musical!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Wicked lijkt me een een hele leuke musical, heb er al veel positieve verhalen over gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben er ook naar toe geweest. Was echt super mooi maar niet echt iets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!