Pagina's

25 maart 2012

What are you watching this week?



Heb jij geen idee wat je wat je morgen , overmorgen en de dagen
erna gaat kijken ? Geen nood! Ik heb voor jullie speciaal
uitgepluist wat jullie kunnen kijken... ;-).



Naam: Mamma MiaKijkwijzer:  
Weneer:WOENSDAG 28 Maart om 20:30
Welke zender? : RTL 4
Donna runt een hotel op een idyllisch Grieks eiland.
Voor de bruiloft van haar dochter Sophie, heeft Donna haar
oude vriendinnen Rosie en Tanya uitgenodigd, met wie ze ooit een zangtrio
vormde. Sophie heeft eigenlijk maar één wens. Eindelijk zou ze haar vader
 wel eens willen ontmoeten, wie het ook is. In het dagboek van haar moeder heeft
ze ontdekt dat ze drie mogelijke vaders heeft. Mannen met wie haar moeder twintig jaar eerder op het prachtige eiland een relatie had. Ze besluit ze alle drie uit
 te nodigen naar het eiland te komen. Gedurende vierentwintig chaotische en magische uren bloeien op het weelderige eiland oude vriendschappen weer
 op en bereiken nieuwe liefdes een hoogtepunt.

Ook heb ik mijn favoriete liedje uitgezocht uit de film :).


TRAILER:


 
Naam: De 25 meest spraakmakende
showbizz schandalen

Kijkwijzer: 
Weneer: ZONDAG 25 maart (vanavond) om 19:00
Amusementsprogramma waarin in een top 25 wordt afgeteld naar de meest
spraakmakende showbizz schandalen.



Naam: The accidental Husband
Kijkwijzer
Weneer: WOENSDAG 28 maart om 20:30

Emma Lloyd is presentatrice van een radioshow met een wel heel apart publiek.
 Behalve gewone luisteraars vermaakt Emma vooral mensen
 met liefdesverdriet en lost ook zo nu en dan eens hun problemen op. Maar
 een onvoorzichtige opmerking komt
Emma duur te staan en haar leven kon nog wel eens heel ingewikkeld worden.


TRAILER:


Ga jij hier naar kijken? Of heb je
andere dingen die je gaat doen?


Liefs,,
Evelien

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ook natuurlijk! Maar ik denk dat iedereen het nu wel weet dat ik dat kijk ,haha.

      Verwijderen
  2. Oe Mamma Mia blijft leuk ook al heb ik die film
    al meer dan 5x gezien.. leuke post!

    xoxo
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mama mia is super leuk !
    je hebt een leuke blog meid, ik volg je nu.
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!