Pagina's

26 maart 2012

Lovely Picture #4

3340687657_41ae82a454_z_large

Lente , eindelijk! Ik had me er enorm op verheugd.
Het zonnetje dat weer begint te schijnen, de vogeltjes
die fluiten in het begin van de ochtend , het geeft een super vrolijk gevoel!

Daarom dacht ik dat ik deze keer het thema Lente is!





6967008989_1fc8bd53c8_z_large

Het nieuwe schaap , haha. Iemand heeft duidelijk een grapje
met deze man uitgehaald! Maar geef toe het ziet er heel grappig uit ;-).
R3ind00z_large

Awh,, het ziet er grappig uit.. Maar het ziet
er ook weer zielig uit :(.
Dsc_0278_large 

Onrealistisch , maar wel mooi. Zelf ben ik
dol op rozen maar wel rood ;).


OMG! Deze vond ik werkelijk bloedmooi.
Ik ben ook fan van bloesems! :)


Ben jij al in de lente stemming?

liefs,,
Evelien

2 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!