Pagina's

24 maart 2012

Movies I want to go


(Sorry , Sorry! Het is een hele poos geleden dat
ik geen blog heb geschreven, ik had het enorm druk met school.)


De laatste tijd heb ik een paar leuke films voorbij
zien komen die ik moest zien! Natuurlijk deel ik deze met jullie :-).

The Hunger Games


The hunger games! Ik denk dat je deze film
al wel verwacht zou hebben. De boeken heb ik nog nooit
gelezen maar zou het wel heel graag willen! Ach ja.. Als ik binnenkort
jarig ben kan ik de boeken kopen ;-). Ze zeggen dat ze echt heel mooi zijn.


Naam: The Hunger Games



Het voormalige Noord Amerika staat bekend als het land Panem, waar het regerende Capitol van haar twaalf districten eist dat zij jaarlijks één jongen en één meisje leveren voor The Hunger Games.

 De 24 door loting geselecteerde jongeren worden gezamenlijk in een gigantische arena gezet, 
waar er slechts één levend uit kan komen. De rest van Panem wordt gedwongen het mediaspektakel live op televisie te volgen. De zestienjarige Katniss Everdeen komt uit 
district 12, een van de armste districten. Ze weet zichzelf, haar 
moeder en zusje Prim in leven te houden door illegaal in de bossen te jagen met haar beste vriend Gale. Maar dan wordt Prim geselecteerd voor The Hunger Games. Katniss twijfelt
 geen moment en neemt de plaats van haar zusje in. Vanaf dat moment heeft ze nog maar één doel: overleven tegen elke prijs. Eenmaal in de arena wordt ze 
geconfronteerd met de moeilijke keuzes die ze daarvoor moet maken. Afwegingen tussen de dood en mededogen, maar ook tussen liefde en leven.



Ik denk dat jullie deze film allemaal kennen: Waar de tranen
in je ogen staan op het laatste.. Maar vooral ook mooi! Zelfs in 3D!
Lijkt me heel eng in 3D maar ook best spannend. De film komt zelfs
op me verjaardag uit (Toeval :D )



Naam: Titanic 3DSamenvatting James Camerons Oscarwinnende, spectaculaire klassieker met Leonardo DiCaprio en Kate Winslet in 3D. Het is onmogelijk om de Titanic te laten zinken, beloven de bouwers.
Twee van de reizigers op het schip zijn Rose en Jack.
Ze zijn geliefden, maar hun liefde is onmogelijk. Want de rijke Rose reist eersteklas met haar onsympathieke verloofde Cal en Jack is een armoedzaaier in de derde klas. Een kleiharde strijd tussen Jack en Cal brandt los, en wanneer het schip zinkt wordt het een strijd op leven en dood..



Deze film zag ik de vorige keer in de bios staan
en leek het me meteen een super leuke film. Vooral dat
soort harige mensje met die hele grote snor! :D.

Naam: De Lorax en het verdwenen bos


Dr. Seuss‘ De Lorax en het Verdwenen Bos is een nieuwe 3D animatiefilm voor de hele familie van de makers van Despicable Me/Verschrikkelijke Ikke en Hop.
 De film is een bewerking van het wereldberoemde kinderboek van Dr. Seuss' over de Lorax, een bijzondere bosbewoner die het bos beschermde, voordat het
 verdween. Dr. Seuss‘ De Lorax en het Verdwenen Bos vertelt het verhaal van een jongen die op zoek gaat naar iets dat hem kan helpen om indruk te maken 
op het meisje van zijn dromen. Om zijn plan te laten slagen moet hij op zoek naar het verhaal van het eigenwijze bosfiguurtje, de Lorax. Dr. Seuss‘ De Lorax
 en het Verdwenen Bos is de derde speelfilm binnen de samenwerking 
tussen Universal Pictures en Illumination Entertainment (Despicable Me en Hop).



Snow White


Deze leek me ook heel erg leuk! De moderne versie
van Sneeuwwitje :-D. De prins redt dan niet Sneeuwwitje maar 
andersom! En er zit ook nog humor in! Eerlijk gezegd
hoop ik ook dat er ondertiteld is.. En niet alleen maar ingesproken.
Naam: Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is een spectaculaire versie van het klassieke sprookje met Oscar®-winnares Julia Roberts als de boze koningin en Lily Collins
 als Sneeuwwitje. Regisseur Tarsem Singh herschrijft de sprookjesgeschiedenis als een slechte tovenares (Roberts) liegt en bedriegt om de troon van een
weesmeisje (Lily Collins) te stelen en de aandacht van de prins (Armie Hammer) te trekken. Als de schoonheid van het meisje, Sneeuwwitje, de prins weet te bekoren
verbant de koningin haar naar het bos, waar een vraatzuchtig beest hongerig wacht… Sneeuwwitje wordt gered door een groep kleine struikrovers en ontwikkelt
 zich tot een ontembare jonge vrouw met het vaste voornemen dat wat haar ontnomen is terug te krijgen. Met de hulp van haar onderdanen bindt ze de strijd aan met de
verraderlijke koningin. Een episch spektakel vol magie en humor in de verbluffende visuele stijl van Tarsem Singh is het gevolg.




Naar welke van deze films zou jij het liefste

willen?



liefs,,

Evelien

2 opmerkingen:

  1. superleuk! ik ben erg benieuwd naar titanic 3d
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil naar de hunger games, lijkt me zo gaaf. Ga ook de boeken lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!