Pagina's

12 maart 2012

Must Have site




Laatst zat ik wat te surfen op Internet voor wat leuke dingen
van Vampire Diaries ( Pure fan ) & nog veel meer Amerikaanse
site's en kwam een hele leuke site tegen!
Benieuwd welke site het is? Kijk dan snel verder!

image
MustMerch.com



Must Merch is een Engels talige webshop die accessoires
van bekende Amerikaanse series verkoopt! En zo ook
Vampire Diaries.. HALLELUJAH! En het leukste is nog
dat ze het gratis bezorgen! Waar je ook woont ze bezorgen het!

Zelf heb ik natuurlijk favoriete & wilde ik die met jullie delen ;-).




Toen Elena deze ketting kreeg van Stefan met Vervain erin

vond ik hem al vanaf het begin heel erg mooi :-).

Serie: Vampire Diaries
Prijs: De prijs is best verwarrend...

Er staat dat hij 41.99 kost maar tegelijkertijd

staat onderaan de pagina van het artikel:

Was £42.99 - NOW £34.99 (20% Saving!) + FREE WORLDWIDE DELIVERY 
Dus dit is best wel een twijfel geval... 
Waar voor is hij in de serie: In de serie zoals ik al zei heeft

Elena deze gekregen van Stefan, waar vervain in zit

waardoor een vampier je niet kan dwingen.

Alison's Necklace Pretty Little Liars

Toen ik verder keek dan Vampire Diaries keek 
ik bij Pretty Little Liars..Toen ik deze zag werd
ik op slag verliefd! :). Jammer genoeg is
er geen ketting met de E erin. anders wou ik deze
kopen!

Naam: Alison's Necklace Pretty Little Liars.Serie: Pretty Little Lairs
Prijs: 23.99
Waarvoor is hij in de serie:
Zelf heb ik geen idee waarvoor hij is! Misschien is het
een 'gewone' ketting van Alison


Ben jij onder de indruk van deze site?
Of vind je
Must Merch niet zo speciaal?




Liefs,,

Evelien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gelieve niet te schelden of te spammen!