Pagina's

10 maart 2012

Lovely Picture #2




En alweer de 2e Lovely Picture!
Laatst had ik gevraagt in Lovely Picture #1 of jullie een leuk onderwerp
wilden kiezen maar... Niemand had een comment achter gelaten! Heel jammer
daarom heb ik zelf een onderwerp gekozen! Dit keer mogen jullie weer kiezen
maar.. Ik kies het onderwerp!

Maar goed... Het thema is....

Ariana Grande!

Ik heb dit onderwerp gekozen omdat ik haar kortom GEWELDIG vind!
Ze is echt heel mooi ( mede door haar rode haar) , ze acteert een hele
leuke rol in Victorious! En ze heeft een poos geleden haar eerste single
uitgebracht en ik luister hem dag & nacht ;-).

image

Deze vind ik echt heel erg leuk! Het is een aflevering dat
Ariana Cat speelt en komt dan terecht in een soort 'ruimte voor gekke mensen'


Deze vind ik ook heel erg leuk! Haar haar & Make-Up zit echt
heel mooi. Haar kleren vind ik best 'apart' maar.. apart is leuk!




Ik vind de foto's van Ariana Grande als ze erop staat als
ze een handkusje geeft op een peace teken met haar
vingers heel erg leuk! Op de foto is ze op de
premiere van Shrek Forever After

Dit keer is de Lovely Picture niet zo groot.
SNEAK PREVIEW: Vanmiddag of morgen me
eerste shoplog!

Wat vind jij van Ariana Grand? En
wat voor thema moet het de volgende
keer worden?

2 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!