Pagina's

14 maart 2012

Zaterdag shoplog - De Action





Nadat ik echt al een hele poos niet meer in de Action was
geweest had ik er weer ineens zin in!

Benieuwd naar me aankopen? Lees snel verder!


Zoals ik al zei ben ik dus Zaterdag naar de Action geweest.
Met me vader & me mams maar.. Ik laat jullie mijn
gekochte spulletjes zien ;-).




Tadáááááá! Me spulletjes die ik ingeslaagt heb Zaterdag!
(+ De bon ,haha.)
Nu laat ik jullie appart alle spulletjes zien!


Koptelefoon

Hiervoor had ik ook deze koptelefoon voor de computer
( ook voor mp3 , 4 & ipod ) maar toen hoorde ik
het geluid alleen nog maar aan de rechter kant... Erg vervelend.
Daarom heb ik deze nieuwe gekocht voor $1.49
Bling bling armbanden
Even later keek ik bij de spulletjes van ; parfums , make-up
shampoo en nog veel meer body spulletjes.
En toen kwam ik deze tegen! Ik was enorm benieuwd naar de
armbanden van de Action en naam hem mee ;-). De prijs was $1.98


Nagellak Max Long Lasting 7 ML.

Nadat ik de armbanden mee had genomen bij
met andere spulletjes .. Ging ik op zoek naar
een hele mooie blush die ik op een andere
blog zag.. Een hele mooie zachte roze, jammer
genoeg was die kleur er niet en graaide bij de nagellak en kwam deze hele
mooie rode tegen! Ik moest hem wel meenemen! :D. De prijs was  $0.45
Tekenblok Kids 80vel
Altijd als ik bij de action ben kijk ik bij de stiften & mappen...
Waarom niet! Toen ik keek bij de tekenblokken kwam ik deze tegen.
Ookal staat er Kids op hij is best wel leuk! Vooral de paarden voor de
koets vind ik echt enorm leuk :-D. Het heeft me $0.87


Wat vind jij van de Action? & van me
aankopen?

liefs,,

Evelien




1 opmerking:

Gelieve niet te schelden of te spammen!