Pagina's

27 maart 2012

Mijn wenslijst!


Yess! Mijn eerst artikel over mijn wenslijst!
Ik had er echt heel veel zin om dit met jullie te delen, omdat
er eigenlijk best veel op me wenslijst staan... >.< .
Maarja... Dat past er natuurlijk niet op.

Benieuwd wat ik heel erg graag zou

willen hebben? Lees dan snel verder! 



En hier zijn een paar van de spullen die op mijn
wenslijst staan in een collage! :)

Apple Ipod Touch 8 G
Waar staat het? :
Hij staat onderaan links.
Waar kun je hem kopen? :
Op Bol.com
Hoe lang wil ik hem al? :
Mmm.. Eigenlijk al ongeveer 2 maandjes
sinds een paar mensen me er van overtuigd hebben dat
een ipod touch echt super is :)
Hoeveel kost hij? :
Op dit moment kost hij op de site bol.com 158,-


Big Time Rush Elevate
Waar staat het? :
Naast de ipod touch , onderaan.
Waar kun je hem kopen?
Bij free record shop & ook nog bol.com
Hoe lang wil ik hem al? :
Echt al een poos geleden , voor dat hij
in Amerika werd uitgegeven dus begin November 2011, een
hele poos dus.
Hoeveel kost hij?
Op bol.com kost hij 14.99

Zwart Jack.
Waar staat het? :
Rechts boven , 
Waar kun je hem kopen?
In de webshop van H&M. 
Hoe lang wil ik hem al?
Sinds ik hem in het boekje heb gezien
van de h&m :D
Hoeveel kost hij?
Online , 39.99

Beige Top
Waar staat het? :
Rechtsboven.
Waar kun hem vinden? :
Ook in de webshop van H&m
Hoe lang wil je hem al? :
Toen ik hem pas ook al zag in het boekje! :D.
Hoeveel kost hij?
7.95 (VALT MEE!!)

Wat vind jij van mijn wenslijst :)?


Liefs,,

Evelien

7 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes! En inderdaad, een ipod touch is superhandig :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, deze dingen wil ik ook wel hebben :) De iPod touch hoef ik dan weer niet zo nodig, want ik ben hartstikke blij met mijn nano, die gewoon nooit stuk gaat, wat ik er ook mee doe ♥ Even over je vraag over de foto: Het is idd water :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!