Pagina's

30 maart 2012

Magazine's Addict



Als het aan mij ligt , koop ik heel erg vaak een tijdschrift
leuk om te lezen maar natuurlijk niet goed voor me portemonee.
Tijdschriften lezen vind ik altijd leuk! Even lekker make-up tips lezen
of over de hotste news van de sterren lezen! Altijd leuk..

Maar wat zijn mijn favoriete bladen eigenlijk?
(Mijn top 3 tijdschriften in een foto :-D)





Sinds vandaag heb ik eindelijk! (2wekenwachten)
De hot news van de stars is altijd leuk om te lezen.
En hitkrant zoekt voor goede afwisseling! :).


 Ook is er bij Hitkrant : Body & Soul waarbij meisjes vragen stellen
over hun lichaam en hun ziel... !

Dit is één van de leukste dingen van Hitkrant om te lezen :
Horoscoop! De afbeeldingen zijn heel erg leuk en het is altijd
leuk om te lezen wat er ''zogenaamd'' je de komende week zal
gebeuren!



Ik had een jaar lang een  abbo op Meiden Magazine maar
ik wou liever een weekblad. Want dan verheug ik me bijvoorbeeld
op die ene dag dat ik het tijdschrift krijg. Maar jammer genoeg
was dit een maandblad :[



(Zoals je misschien al ziet heb ik deze test al gemaakt;p.)
 Testen zijn altijd heel erg leuk om te maken! Vroeger
toen ik 8 á 9 was ging ik altijd bij de uitslag van de test kijken
en dan alle antwoorden dat bij die ene leuke uitslag kijken
en dan de antwoorden die daar bij hoorden omcirkelen,
natuurlijk doe ik dat niet meer ;p



Fashionista is een vrij nieuw blad : Het is vorig jaar in de winter
voor het eerst in de winkel gekomen. Het is een heel erg mooi
blad veel bladzijde's voor een budget prijs!


Heel veel bladzijde's van de Fashionista bestaan
uit kleding. Het is altijd erg leuk om dat te zien :-).


Ook doet NIKKI speciaal voor Fashionista altijd in
stapjes in het Nederlands make-up tips. Altijd heel erg
leuk.


Ook is een artikel wat ik als eerste lees de real-Life store's
orgineel vind ik het niet echt, omdat ieder tijdschrift het momenteel
wel heeft. Bij de verhalen ga je eigenlijk best wel denken van... Gelukkig
heb ik dit niet in mijn leven of.. Wat erg...

Lees jij ook deze tijdschriften?

Liefs,,

Evelien

8 opmerkingen:

  1. De Britse Vogue is nu mijn favoriet! Ik weet niet waarom, maar ik vind die altijd leuker dan de Amerikaanse. Ik moet de Nederlandse nog lezen, dus wie weet wordt de Britse snel "verslagen," maar tot dan is het die uit the UK.

    xoxo Sootjeelina <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fashionista vind ik zo'n leuk blad, die koop ik bijna iedere maand wel! De rest blijf ik ook nog steeds erg tof vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze bladen niet zo heel erg leuk.
    ik vind cosmogirl superleuk
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke post !
    zelf ben ik meer van de Cosmogirl, i love it !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Mijn favoriete blad is de Cosmogirl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees die tijdschriften niet, ik lees de ELLE altijd, ik heb een abonnement :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijne cosmogirl, zou er later wel willen gaan werken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vroeger las ik altijd meidenmaginze maar nu niet meer, ik vind het een beetje kinderachtig, nu lees ik de hitkrant en soms cosmogirl:)

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!