Pagina's

31 maart 2012

Mooi of Mooier?


Heb jij dat ook soms? Je ziet iets heel erg leuk en opeens..
Is het erg niet meer? Dat had ik vanmiddag toen ik naar de stad
ging.
Ik wou het leuke zwarte jasje (zie andere post: MIJN WENSLIJST)
toen we aankwamen bij de H&M keek ik over maar.. Hij was er blijkbaar
niet meer. Eerlijk is eerlijk ik baalde enorm...
Je moet maar geluk hebben of hij er is of niet.. Maar je kunt ook online
bestellen maar ik wou verder zoeken voor zo'n jasje. Toen zei me moeder
dat ze nog wel een winkel wist en gingen we er naar toe.
Toen we er naar toe gingen had me moeder gelijk! Er waren heel veel van
dat soort jasjes alleen geen zwart maar je weet? Ik kwam wel een andere
leuke tegen! Een roze :D.


( Sorry voor de kwaliteit het is met me mobiel gemaakt,
en ik kon hem niet om draaien :S. )


En weetje? Ik vond op het
einde van de dag deze toch veel leuker!
Eigenlijk moet je gewoon verder kijken er zijn
altijd wel leukere kledingstukken dan dat
je eigenlijk wilden.


9 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!