Pagina's

28 februari 2012

Lovely Picture #1




De eerste keer Lovely Picture! Lovely Picture is een artikel met allemaal
plaatjes. Have fun!


Tumblr_lzzvt9zwzs1rpy2j6o1_500_large

Deze vind ik echt heel mooi! Mijn doel is ooit om echt naar Engeland
te gaan dus kan ik oneindig lang naar allemaal foto's kijken van dit schitterende land :-).



Tumblr_lxtpn21lak1qkscwbo1_500_large

Deze vind ik ook heel erg leuk! Vooral dat de masten van het schip allemaal
een hele andere patroon hebben!Dat vormt een hele leuke boot. LIKE :D.


Tumblr_lzyqhmp6ph1qdmxsio1_500_large

Een poosje later.. Vond ik deze hele mooie kersenbloesem. Deze bomen vind ik echt
heel erg prachtig, vroeger als klein meisje keek ik heel graag Mulan en zag je deze bloesem
heel erg vaak in voor komen. Alleen 1 ding vind ik erg jammer dat de lucht zo erg bewerkt is
dat het niet echt meer blauw is zoals je vaak ziet in de lucht.


Big-ben-bulldog-crown-cute-digestive-favim.com-317469_large


Zoals ik net al zei vind ik Engeland echt een heel erg mooi land! Dus dit MOEST ik van mezelf
delen zodat je ook echt de dingen op een tekening ziet waar je het aan kan herkenen! Welke vind
jij de leukste ? ;-)




Tumblr_m02k6yh4e91r4juf7o1_500_large


Toen ik deze zag dacht ik meteen: Ik moet die echt hebben , haha :).



Tumblr_lsce21gitd1qciek8o1_500_large


Draaimollens vind ik opzich al erg leuk.. Maar deze vind ik geweldig! Als ik hier ooit de kans
krijg om er in te gaan doe ik het meteen! Ik dacht even toen ik naar boven keek dat ik een
geel M teken zag xD. Maar dat is gelukkig een kroontje.


Tumblr_lzeeucjkwy1rniunio1_500_large

Mooie lippen.. :D.


Quest:

Dit is de eerste keer Lovely Picture! Wat vond je er van?
Voor de volgende keer mogen JULLIE kiezen! Welk thema willen jullie? :)


Liefs,,

Evelien




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gelieve niet te schelden of te spammen!