Pagina's

28 februari 2012

My tv week. #1

             

    Ik dacht: Misschien is het leuk om me tv plannen voor deze week op me blog te zetten!
Enjoy!
Maandag ( Dit is een verslag omdat het al is geweest. (;  ) :
Ik begin de avond met


RTL 4 - 20:00 Goede Tijden Slechte Tijden :
Aysen probeert haar toekomst te redden. Jack begint een onderzoek naar he
ongeluk van Danny. 
Nuran heeft hulp nodig als Nina na een domme actie boos op haar wordt.
Ondanks de familievete komen Lucas en Maxime nader tot elkaar.

Als het pauze is om ongeveer 20:11 gok ik. Ga ik naar beneden om even wat limonade
te drinken en een koekje te eten. Dan ga ik als het bijna begint als een speer weer terug naar boven en kijk ik
GTST af.
Als GTST klaar is ga ik kijken naar
THE FACE
THE FACE is een modellen programma waar ze ze op zoek gaan naar
het nieuwe gezicht van Nederland.
Eerlijk gezegd vond ik de promo best wel tegenvallen.. Omdat het er uitziet
alsof die modellen iedereen aankunnen enzo maar eigenlijk vind ik het veel leuker
als in de promo! Aan het einde van de avond lag ik helemaal hikkend in me bed omdat
ik zo moest lachen om Dennis die TOTAAL geen Engels verstond, wat hilarische momenten
bezorgden.


Dinsdag ( Vanavond)Zoals altijd begin ik de avond met GTST na de computer.
RTL 4 - 20:00 - Goede Tijden Slechte Tijden
Lorena zet de aanval in op Aysen. Ook probeert ze Jack ervan te overtuigen dat Aysen achter hem aan zit. Rikki is totaal verslagen door het slechte nieuws. Rik wil tot in detail weten wat er met Danny gebeurd is en gaat op onderzoek uit. 
Als gtst klaar is ga ik meteen naar Glee zappen omdat
als ik de voorstukjes van GTST van de volgende dag op Dinsdag wil kijken
is Glee al bezig.
RTL 5 - 20:30 - Glee 
Ter ere van Valentijnsdag, Will daagt de New Directions te vinden en uit te voeren 's werelds grootste love songs. Ondertussen, Rachel de twee papa's Hiram en Leroy Berryeen bezoek brengen aan McKinley High. 
Om ongeveer 21:10 is er reclame en vraag ik meestal aan me paps
om het op te nemen en ook New Girl


Woensdag
Zoals je denk ik al denkt begin ik weer de avond met GTST :).
RTL 4 - 20:00 Goede tijden Slechte Tijden

Rikki wil Bram meenemen naar Danny, maar Bianca heeft daar grote bezwaren tegen. Als hun ruzie oploopt gaat Bianca veel te ver...
Janine is bang dat Lucas door Maxime ingepalmd wordt.
Bing raakt gefrustreerd als Sjors en hij het oneens blijven over draagmoederschap.
Meestal heb zie ik echt totaal niks leuks op tv op Woensdag.. Laatst zag ik een
promo van een hele leuke film...

 

RTL 5 - 20:30 - 17 again
Het leven van Mike O'Donnell is toch niet zo gelopen zoals hij gehoopt had.
 Wat als hij het allemaal nog een keer over kon doen?
Hij wenst dat hij terug naar de middelbare school kan gaan om het te veranderen.
 Dan wordt hij op een dag wakker, is weer zeventien en krijgt hij de kans om zijn leven te herschrijven.
Deze film heb ik vroeger echt miljarden keren gekeken! Het blijft
een hele leuke film! Ik ga deze film niet afkijken omdat ik dan de
volgende ochtend totaal niet uit me bed kom! ;-)
 En aangezien ik toch niks leuks zie op TV kan ik net
zo goed naar deze film kijken!

DonderdagEn zoals je al dacht...... GTST!
RTL 4 - 20:00 Goede Tijden Slechte Tijden
Sjoerd moet kiezen wie hij gelooft: Zijn meisje of zijn moeder. Anton
flirt met Maxime. Ludo ontdekt dat Anton tegen hem liegt.
Nuran weet niet wat ze moet beslissen als Rik haar uitnodigt. Rikki en Rik nemen
afscheid van Danny.

Dat belooft heel wat traantjes :').
My best friend's weddingJules (Roberts) heeft lang geleden een afspraak met Michael (Mulroney) gemaakt om te gaan trouwen als ze op hun 28ste nog steeds vrijgezel zijn.
De tijd is bijna aangebroken en Jules ziet er erg tegenop, omdat ze helemaal nog niet wil trouwen.
Twee weken voordat het zover is krijgt Jules te horen dat Michael gaat trouwen met Kimberly (Diaz) en dan realiseert ze zich dat ze eigenlijk toch erg verliefd is op Michael. Vastbesloten om het huwelijk tegen te houden gaat ze op pad, maar Kimberly blijkt ontzettend aardig te zijn, dus Jules komt voor een moreel dilemma te staan.

Naar deze film kijk ik echt ontzettend uit! Het lijkt me een leuke meisje-meisje film!

 

Vrijdag.
RTL 4- 20:00Goede Tijden Slechte Tijden
Nuran is bang dat Rik haar niet vertrouwt en dat verwijt ze Aysen.
Ludo liegt tegen Bianca om Anton's affaire te verdoezelen, maar krijgt toch Anton
tegen zich. Anton blijft achter Maxime aan jagen: hij wil haar, hier... nu... overal!

RTL 4 - 20:00 The voice kidsTalentenshow waarbij ze op zoek zijn van kinderen van 6 t/m 14 jaar
naar zangtalent.



Dit was de lijst van Maandag tot Vrijdag! Dat was eens werk :'). 
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en hopelijk kunnen jullie hier ook naar kijken!

Veel kijkplezier deze week!


Quest:
Waar ga jij deze week naar kijken? Naar wat kijk jij ook van mijn lijst? 

Liefs,,

Evelien.

2 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!