Pagina's

28 februari 2012

Tag: This Or That?

Laatst kwam ik deze hele leuke tag van Lisanne gevonden.
En aangezien ik nog niet zo lang een blog heb willen jullie me vast beter leren kennen.. Toch?



Fashion

Spijkerbroek of een Joggingspak?
Spijkerbroek! Aangezien ik wel altijd in een Spijkerbroek loop.
Joggingspakken draag ik eigenlijk nooit ;-).

Lange mouwen of korte mouwen
Korte mouwen! Ik vind ze veel lekkerder zitten dan hele lange mouwen + ik
draag ze veel meer!

Jurkjes of rokjes
Mmmm.. Hier moet ik best lang over nadenken. Ik draag geen
rokjes EN ook geen jurkjes. Maar omdat ik jurkjes veel leuker vind
kies ik voor jurkjes! :D
55945425_117102_82375222_large
Streepjes of ruitjes
Omdat ik zelf 2 t-shirts heb met streepjes!

Teenslippers of sandalen
Teenslippers , Vroeger droeg ik heel veel sandalen maar
dat vond ik niet meer echt zo leuk staan.

Sjaals of hoedjes
Sjaals , ik draag nooit hoedjes.
Oorknopjes of oorhangers
Oorhangers, zelf heb ik twee bloemoorbellen 1 witte en een creme achtige.

Kettingen of armbanden
Kettingen! Veel armbanden heb ik wel maar draag ze niet meer zo vaak!

Hakken of platte schoenen
Platte schoenen , dat weet ik 100% zeker. Als ik is op hakken probeer
te lopen zag ik bijna door. Geef mij maar adidas sneakers!



Jasje of vest
Jasje, als het bij blazers hoort.

Make-up
Blush of Bronzer
Elke dag doe ik blush op , er is geen dag dat ik blush vergeet.
 Bronzer heb ik geen behoefte aan.

Lipgloss of lipstick
Lipgloss , dat was de eerste make-up waar ik mee begon
roze met glitters vind ik het mooiste!

Eyeliner of mascara
Hoe mooi Eyeliner ook is .. Ga ik voor de Mascara.
Komt omdat mijn mascara een mooie volume geeft aan
mijn wimpers die niet zo opvallen.

Foundation of concealer
Ik gebruik geen van beide.

Neutraal of kleur
Neutraal,, meestal heb ik bruine oogschaduw op.

Kwasten of sponsjes
Kwasten, dat is veel makkelijker aanbrengen!

Nagels

OPI of China Glaze
Ook al heb ik nog nooit 

Lang of kort
Als je lange nagels hebt kun je veel meer!

Acryl of natuurlijk
Natuurlijk! Dat staat veel mooier!

Gekleurd of een french manicure?

Met nailart of zonder nailart
Nailart ziet er hartstikke leuk uit & het is ook leuk om te maken!


Body
Parfum of Bodyspray
Ookal heb ik geen parfum , parfum vind ik veel handiger.
Lotion of body butter
Lotion, zelf smeer ik het vaak als ik ga slapen over me drogen plekjes op
me gezicht.
Douchegel of zeep
Vrijwel omdat ik niet zo vaak
zeep gebruik alleen bij me oma ;-).
Lush of andere merken
Heb nog nooit Lush gebruikt maar weet zeker dat het een hartstikke goed
product is.

Haar
Krullend of stijl
Als ik het haar van Nina Dobrev zie word ik echt op slag jaloers
op haar haar als het stijl is.

Knot of paardenstaart
Paardenstaart! Zelf als ik handbal zit doe ik een paardenstaart in.
Het staat ook veel sportiever.

Schuifspeldjes of clipjes
Clipjes! Vrijwel omdat ik ze ook bij de handbal gebruik!
Haarlak of gel

Lang of kort
Lang! Vroeger had ik best wel kort haar maar
na een jaar geleden wilde ik langer haar omdat je er veel meer
mee ''kunt''.
Multimedia message (by ugg-off)


Licht of donker!


Lok of pony
Los of vast
Bij mij vind ik de paardenstaart veel leuker staan.
Omdat het bij mij sportief staat.


Zomaar

Regen of zonneschijn
Vrijwel omdat ik regen echt haat , vooral als je er door moet.
Zonneschijn is veel vrolijker en leuker.

Zomer of winter
Zomer! omdat je dan fijn in de zon zit

Tumblr_m052nqsmfa1qd7t5co1_500_large

Herfst of Lente
Die wist ik meteen: LENTE! Na een poos zie je eindelijk
weer bloemen enzo.

Chocolade of vanille
Zelf vind ik chocolade lekkerder dan Vanille,

Westen of oosten
Mmm.. Toch het Westen omdat daar allemaal
landen zijn die ik heel erg mooi vind!

2 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!