Pagina's

23 mei 2012

WINACTIE {Kayasieraden.nl}


Je leest het goed! Een winactie met de webshop : Kayasieraden.com
Het kan dat deze webshop je bekend voorkomt omdat we ook een samenwerking
hebben gehad met een kortingscode (KLIK). In ieder geval ik ga jullie niet kennis laten
maken met de leuke prijsjes! :).

Als eerste hebben we een mooie ketting met een gele roos erin! 



En als tweede ketting hebben we een ketting met een hobbelpaardje

waar je vroeger als klein peutertje altijd op zat ;).


Hoe kun je kans maken?
Verplicht:
Je email geven!!!
Like Kayasieraden.nl op Facebook (KLIK)
Volg op GFC.
Volg me op Bloglovin & like deze post. (KLIK)
Meer kans:
+1 Volg mij op Twitter (KLIK) (Zet ook je gebruikersnaam erbij)
+2 Zet dit op Twitter (Link erbij a.u.b. ) :
Ik maak kans op twee sieraden van Kayasieraden.nl? Ook winnen?

Veel succes iedereen! Vergeet geen link
te geven of een gebruikersnaam! Je kunt meedoen tot 6 Juni!

8 opmerkingen:

  1. leuk leuk ik doe mee. Mijn mail is adorabledreaming@live.nl ik heb de pagina geliked op FB Ik volg je via GFC en ook bloglovin. Ook heb ik op bloglovin geliked. volg je ook via twitter @liselotteDaily_ en heb ook getweet https://twitter.com/LiselotteDaily_/status/205374126569963523
    Hoop dat ik win ben op 8 juni jarigg. mag je zelf trouwens je ketting uitkiezen of niet? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als er iemand wint, dan win je ze allebij en ik had een foutje gemaakt.. Tot 6 Juni kun je meedoen! Sorry!

      Verwijderen
  2. Ik doe zeker weten mee!

    Ik heb Kayasieraden.nl op Facebook geliked.
    Ik volg jou op GFC.
    Ik volg jou op Bloglovin & ik heb deze post geliked.
    Ik volg jou op Twitter
    Ik heb de volgende bericht getweet ''Ik maak kans op twee sieraden van Kayasieraden.nl? Ook winnen http://t.co/2jucDDJa''

    Mijn e-mail is : strawberrywithsugar@hotmail.nl
    Mijn twitter naam is : @MayaraEsther
    De link naar min twitter is : https://twitter.com/#!/MayaraEsther

    Succes iedereen :*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt ontzettend leuke winactie! Zo'n hobbelpaardketting wil ik echt al ontzettend lang!

    - Ik volg je met GFC
    - Ik volg je met Bloglovin'
    - Ik volg je op twitter (@riekeoosterhuis)
    - Ik heb dit bericht geliked op Bloglovin'
    - Ik heb Kayasieraden.nl geliked op Facebook.
    - Mijn mailadres is me.oosterhuis@gmail.com

    Liefs!
    Rieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    * Ik volg je met bloglovin
    * Heb het artikel geliked
    * Heb je facbook geliked
    * Ik volg je met GFC
    * E-mail adres is: Vooronzeblog@gmial.com

    xx Veel succes aan al de anderen!
    x ELize

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee!
    Ik heb alles gedaan wat verplicht is en ik volg je op twitter!!
    Dus even overzichtelijk:
    *Ik volg je met Bloglovin
    *ik volg je met GFC
    *Ik heb je bericht geliked op bloglovin
    *Ik volg Kayasieraden op Facebook (ik werk zelf ook met ze samen!)
    *Ik volg je op twitter

    Mijn email is : Noahlasschuyt@live.nl
    Kus Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wel een leuke winactiee!! ik ga dit keer even niet mee doen (:

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!