Pagina's

21 mei 2012

Mijn favoriete apps.

Tumblr_m2v37apqyp1qepxylo2_250_large

Ongeveer een maand geleden ben ik jarig en wie jarig is koopt
iets leuks! Ik had zoals jullie misschien gelezen hadden een ipod gekocht
en zeg nou eerlijk.. Een app maakt het toch erg leuk ;-)?





Instagram

Een app waarmee je foto's kunt posten , bewerken en
door anderen mensen kunt laten liken. Ook kun je andere mensen
je volgen en jij kunt ook andere mensen volgen. Een soort van Twitter
maar dan met foto's!

Dit is een gratis app!Voor de mensen die geintresseerd zijn ;-) : Ik heet op instagram x.evelien



Draw Something Free

Een tekenspel waar je de opdracht krijgt iets
te tekenen en de ander moet het raden.

Dit is een gratis app!

Bloglovin

Ik denk dat hier geen uitleg voor nodig is .. ;-).



Dit is een gratis app!

Viber
Viber is een app waar je gratis kunt bellen
& sms'en.


Dit is een gratis app!


Welke apps gebruik jij?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind Draw Something ook heel leuk, maar ik krijg het idee dat het alweer 'uit' is want geen van mijn vrienden tekent meer terug.. :( =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb alles behalve viber, want ik heb geen spraak recorder (:


    leuke apps idd (:

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!