Pagina's

16 mei 2012

UPDATE: Zie je het?

A270d674023e5cee56ebe99d3_large

Misschien heb je het gemerkt of niet maar ik heb de site een beetje
''opgeknapt'', ik vond het echt even nodig omdat de bloementjes nogal

té aanwezig waren en dat niet echt te bedoeling was. Ook heb ik een paar widgets
aan de zijkant veranderd zoals: Bloglovin , Twitter. Omdat het eerst nogal rommelig
was vooral Bloglovin want ik wist niet hoe je dit moest krijgen.
Ook moet ik nog een paar dingetjes uitvinden voor de Give Away ook aan de Sidebar,
zoals foto's verkleinen en nog veel meer.

Wat vinden jullie van de ''nieuwe''
Fashionmadebymyself?

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! Makkelijk is het niet he die lay-out :) Maar denk dat hij bij ons momenteel blijft zoals hij nu is :D
    x
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor meis. ziet er echt heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!