Pagina's

15 mei 2012

KAYASIERADEN.NL+ Kortingscode



Ik keek vanmiddag in de mailbox en zag een leuk & spontaan berichtje van
de webshop: Kayasieraden.nl .


Het mailtje begon leuk en ik wist meteen zeker dat dit een leuke site is voor
boedha & sieraden fans. :

''Boeddha’s brengen geluk. Bij de ‘Lucky Boeddha’ sieraden van KAYA sieraden geldt dit oud Hollandse spreekwoord dubbel!  Het gelukssymbool boeddha brengt geluk aan degene wie hem draagt én brengt een beetje geluk aan een kind in Gambia.''

Natuurlijk moest ik wel een kijkje nemen.. De tekst trok me enorm aan.
Boedha armbanden en het is voor een kind in Gambia. Dat is toch geweldig?!

Toen ik op de site kwam zag ik meteen hele leuke & mooie sieraden!
Ik heb een rijtje gemaakt van een paar hele leuke sieraden.

 Edelsteen ketting Cool Turqoise
Edelsteen ketting Pink Rosequartz Medium
Ketting Lucky Buddha Deep Sea
Ketting Lucky Buddha Purple Sun


En het leukste is ik mag een kortingscode van 10% 

korting van kayasieraden weg geven! De code is:

''Evelien01 '' ( zonder aanhalingstekens!) Veel plezier met 

 

shoppen! En vergeet niet je geeft een kind in Gambia ook

een beetje geluk ;-).



PS: De kortingscode is tot het einde van
2012 te gebruiken

4 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!