Pagina's

11 mei 2012

SHOPLOG; Six

Zoals ik een paar weekjes geleden had laten weten had ik gezegd
dat ik de nieuwe kuise meisjes lijn super mooi vind.
En ja.. Wat ik mooi vind moet ik bekijken en ja... Je begrijpt het wel ;).




Dus ben ik naar de SIX geweest en het was een Sieraden wereld :D.
Echt heel veel spulletjes. Uiteindelijk heb ik 3 spullen gekocht:
Verenoorbellen ( KM) , Eifeltoren ring , Ketting met een kruis (KM)


Een ketting met een kruis eraan van

bloemetjes { 7,- } (Van KM)

Ring met de eifeltoren erop. {5,-}

Oorbel met pastelkleurige veren eraan.
{10,-} (VAN KM)

Wat vind jij van de spullen van SIX?

8 opmerkingen:

  1. Wauw die laatste oorbellen zijn superleuk!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht! Vooral de oorbellen vind ik erg gaaf :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Six heeft altijd leuke sieraden! Zelf kom ik er ook heel graag, heel verslavend ook. :') Mooie sieraden heb je gekocht, de ring is echt gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suuperleuk! Die ring heb ik ook :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!