Pagina's

13 mei 2012

Dit zijn mijn wensen..



Wensen.. Iedereen heeft ze wel. Die ene leuke nieuwe Chanel tas krijgen
van je ouders of iets heel anders. Ook ik heb wensen en zo als jullie wel
vermoeden ga ik ze hier posten. De meeste wensen van mij zijn reiswensen want ja,
heel veel meiden willen meer van de wereld zien! 


Éen van de dingen waar ik later naar toe wil gaan is Broadway. Het lijkt
me super gaaf om allemaal posters te zien hangen van grote musicals en het lijkt
me ook tof ( als ik beter engels kan ;]) om naar een paar toe te gaan.


Éen van me wensen waar ik ook naartoe wil gaan is Londen! Ik wil dit al
een paar jaar , en veel bloggers zijn er naartoe gegaan en hebben hebben gezegd
dat het heel erg leuk is om er naartoe te gaan. Het lijkt me ook mooi om naar de
bigben toe te gaan :D.



Het lijkt me ook erg leuk om bij een programma een figurant te spelen
bij GTST of bij een andere leuke programma. Of bijvoorbeeld bij Telekids :P.

Wat zijn/ waren jouw dromen? Zou jij ook graag deze
dingen willen in jouw toekomst?

12 opmerkingen:

  1. leuke post. ik heb zo veel dromen en wensen maar die zijn geheim !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Londen lijkt me ook een leuke stadd!!
    ik volg je!! volgjeterug?


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke reiswensen en idd figurant lijk mij ook wel leuk!
    Travel in Style

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi wat een leuke wensen! Ik volg je, volg je terug? xxPien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel en leuke wensen!
    Ik wil nog heel veel dingen zien/doen!
    Onder andere naar New York gaan en met dolfijnen zwemmen :D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil zowiezo ook nog naar New York (en Broadway gaan) en nog eens naar Parijs en London. En een vakantie naar Curacao zie ik ook wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post,en leuke wensen,ik hoop dat London
    een keer voor je uit gaat komen want is helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel om te lezen. Mijn wens is om veel van de wereld te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!