Pagina's

22 april 2012

TAG: About Music

F-o-r-e-v-e-r-y-o-u-n-g-beautiful-pictures-30558820-400-300_large 


Als we weer terug zouden gaan in de tijd toen er nog geen muziek gedownload kon worden van wie zou je dan eerder een cd kopen; Rihanna of Beyonce?

Moelijk vraag! Rihanna & Beyonce zijn allebei zangeressen die
heel erg mooi kunnen zingen... Ik denk dat ik toch ga voor Rihanna.

Stel; jij moet in een dag een instrument leren bespelen en je moet tussen een piano en een gitaar kiezen, wat zou jou keus dan zijn en waarom? 
GITAAR! Daar twijfel ik geen moment over, een gitaar heb ik altijd
al een enorm mooi instrument gevonden niet dat ik piano niet mooi vind.
Maar zelfs nu denk ik vaak: Waarom heb ik geen gitaar?!
Tumblr_lodaowsumv1qz6k8do1_500_large

Als jij een prijs zou winnen waarmee je in een clip van een bekende artiest mag meespelen/zingen, welke muziek artiest zou dit dan zijn?
Taylor Swift , ze heeft altijd mooie of verdrietig muziekvideo en
als ze een break-up heeft stopt ze het in een liedje. Een rol als een bitch zou
ik zelf best tof vinden :D
Tumblr_m2sr8gdckd1r12s7do1_500_large

Stel je gaat naar een onbewoond eiland en je kan je ipod alleen maar vullen met hiphop/rap of R&B/soul wat zou jij dan kiezen?
Zelf ben ik meer van de pop net als de meeste mensen maar als ik
zou moeten kiezen word het toch Rap :).
Darryl of Gio? 
Darryl :)
Bruno Mars of Jason Mraz?
Mmmmm.. Jason Mraz. Niet dat ik Bruno Mars
niet goed vind maar ik vind Jason dan toch iets beter.

Als je helemaal gratis naar een Live concert van een nederlandse artiest naar keus zou mogen gaan, van wie zou dat dan zijn?
Gers Pardoel! Hij heeft de laatste tijd veel
leuke liedjes die heel erg vaak op de radio worden
gedraaid waardoor je
Gers-pardoel-3_large

Welke cd heb je voor het laatst gekocht/gedownload? 
 De eerste single van Big Time Rush: BTR. Een jaar
geleden had ik hem gekocht... Super lang geleden!


Michel Telo of Gerard Joling? 
Hahaha, Michel Telo. Ik vind Gerard Joling
best een naaper dat hij het liedje van Michel overneemt maar
dan in het Nederlands. Het is best wel leuk dat er
een nummer in het Portugees in NL erg bekent is.

Nederlands of Engels talig? 

Bepaalde liedjes zijn erg mooi in het Nederland dat geef ik
eerlijk toe, alleen Engels vind ik veel mooier. Waarom weet ik
niet..
577162_307488052653339_209730739095738_652049_1761789069_n_large
Welk liedje luister je op dit moment?

Ik luister nu Carly Rae Jepseon - Call me maybe eigenlijk kijk ik
de muziekvideo het einde is namelijk zo grappig : haha. Best wel
vervelend maar dat gezicht van die andere jongen ziet er zo
grappig uit :).
Wat is je lievelingsliedje aller tijden?
Eerlijk? Heb ik niet! Het veranderd zo vaak. Het licht ook
vaak aan me stemming! Heb ik zin in de zomer? Dan luister ik vaak
Jessie-J - Domino dan heb ik súper veel zin in de zomer! :)


Jullie mogen de tag altijd over nemen!

Wat voor muziek stijl heb jij?

1 opmerking:

Gelieve niet te schelden of te spammen!