Pagina's

21 april 2012

REVIEW: Essence My Skin Granaatappel



Het spijt me ontzettend dat ik deze week GEEN post heb geplaats,
ik had namelijk een sponserloop elke avond voor stichting KIKA. En ja..
ook inspiratie speelde er een rol in.... Ik wist even niks te verzinnen. :(.

Maar... Voor jullie heb ik een review over een
tube van Essence... :).



Een paar weken geleden ben ik samen met me zus in een kruidvat
gestapt en zag een andere, toch heb ik
deze gekozen omdat ze zeggen dat het ruikt
naar granaatappel en ja , granaatappels ruiken zo lekker.



Op de achterkant ging ik even kijken maar het was
dus Duits , gelukkig zat er een sticker erop.
Dit stond erop naast het tekentje NL:

Reining. peeling en een masker in één - een echte multiasker
voor een zachte, stralend huid! De ruike forumule met de kostbare
actieve ingredienten granaatappel & Bamboe reiningd breng eenmaal per dag
aan op een nat gezicht en maseer zachtjes in vermijd contact met de ogen en de 
mond grondig afspoelen • Masker voor een diepe reining aan op de huid en laat
het gedurende 3minuten zitten spel af met water gebruik 2-3 maal per week


Zelf breng ik 3 keer per week het maskertje aan. In de tube zit

tube zit zelf soort van spul dat ook niet echt plakt met bolletjes erin.

Het ruikt heerlijk.. Alleen er is wel een minpunt de eerste minuut als je het
maskertje hebt aangebracht gaat het vreselijk prikkelen, dat is dus erg vervelend.

Als ik deze tube een cijfer mocht geven gaf ik het een...


7,5
Ik heb het meeste gekozen voor een 7,5 omdatik net al zei dat het vreselijk prikt de eerste minuut.. Maar
het is ook een must als je over een half uur weg moet naar iets,
4 minuutjes even aan je huid besteden en klaar is kees!

Ben jij benieuwd naar deze tube?

7 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!