Pagina's

2 april 2012

Inspiration : New Ring

Zaterdag ben ik zoals jullie al weten naar de stad
gegaan dat jullie konden lezen in mooi of mooier
Maar dat ik nog niet had gepost was dat ik echt een budget
ring heb gekocht in Bijou Brigitte. Ik had gekeken bij de Sale Spulletjes
en kwam een hele mooie vlinder vinger tegen.. Er zat geen prijskaartje
aan maar vroeg het aan de mevrouw en de kassa en het was maar 1,- euro!
Wow.. Dat is best weinig als je er over nadenkt. Dus.. Ja ik heb hem
genomen. 


Ik heb er meteen me nieuwe nagellak mee gecombineerd en dit kwam eruit!



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ring, ik hou zelf niet zo erg van ringen maar deze vind ik heel leuk! Ik volg je trouwens, volg je terug? :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!