Pagina's

7 november 2012

Evelien de zenuwpees

Beach-beautiful-belt-bite-blue-favim.com-298422_large

Ik ben altijd een zenuwpees geweest, zo lang ik het me kan herinneren. Als klein kind zat ik altijd aan me nagels te bijten als ik zenuwachtig was. Maar sinds een poosje ben ik weer best wel zenuwachtig. Ik heb geen idee waardoor door school of door wat anders. Maar door dat ik zo zenuwachtig ben ga ik op me lippen bijten waardoor mijn lippen helemaal kapot gaan, niet leuk natuurlijk want ik ben dol op lipsticks en dat ziet er natuurlijk niet zo heel mooi uit en daardoor heb ik een voornemen om niet meer op m'n lippen te gaan bijten. 


Hebben jullie ook een trekje als jullie zenuwachtig zijn?

4 opmerkingen:

  1. nopeee, ik heb stalen zenuwen, ik zit nooit te stressen, nouja, echt alleen als ik te weinig tijd heb en nog zo veel moet doen, maar verder echt nooit. ik heb nu tentamens en ik ben echt heel relax, het werkt voor mij echt veel beter.

    gewoon geloven dat je het kan, en goed leren (of wat dan ook), dan komt alles goed en hoef je niet te stressen (of iets dergelijks)

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm, nee ik heb niet echt een trekje. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet echt een stresskipje, maar als ik echt zenuwachtig ben word ik vaak heel erg onzeker, en ga ik allerlei dingen bedenken die ik beter had moeten doen aan de voorbereidingen etc. (bij een proefwerk ofzo), maar meestal komt het wel goed (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga dan altijd mijn nagels bijten. Ik gebruik nu x-byte maar het helpt niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!