Pagina's

27 oktober 2012

Better to know: Lisanne from liefske.blogspot.nl



Ik ken Lisanne haar blog al voordat ik begon met lees ik Lisanne haar blog al.
Ik vond het tijd om een interview met haar te houden! Benieuwd? Lees verder!


Hallo Lisanne! Vertel is wat over jezelf? 

Heii! Haha, ik zou niet weten wat ik over mezelf zou moeten vertellen, maar ik doe een poging; ik ben Lisanne, ik ben 17 jaar, ik woon bovenin Friesland, en zit nu in het examenjaar van Havo. Schrijven, fotograferen en met kinderen omgaan vind ik erg leuk om te doen. Of ik hierna iets met schrijven of kinderen wil doen weet ik niet, want ik ben iemand die vrijwel over allerlei dingen enthousiast is en moeilijk een keuze kan maken. Verder wandel ik veel en doe ik aan majorette/twirlen. Ik hou van lekker eten! (wie niet?)

Hoe zou je je stijl omschrijven? 

Mijn stijl... Ik heb niet een specifieke stijl, want elke stijl is weer anders en uniek en ik vind niet dat er bepaalde namen voor elke stijl zijn en dat iemand een stijl kan indelen in een bepaalde categorie, want iedereen is anders. Ik draag over het algemeen gewoon wat ik leuk vind en wat op dat moment in de winkel te vinden is! 

Wie is jouw grote fashion icoon?

 Ik hou me niet zo bezig met fashion eerlijk gezegd, maar ik vind Lady Gaga echt een icoon, omdat zij gewoon draagt wat ze wil, ongeacht wat anderen ervan vinden. Ondanks alle kritiek, blijft ze doorgaan. Ik vind sowieso dat veel meiden een voorbeeld aan haar kunnen nemen omdat zij gewoon durft, en doet. Ze is haarzelf! Maar het is niet mijn fashion icoon, want ik hou me daar niet zo mee bezig zoals ik al zei, ik vind dat ieder zijn eigen stijl moet ontwikkelen!




Hoe begon je blogger leventje? 

Mijn Blogger leventje begon door Linda (Lets do the penguin), in de vakantie, omdat ik me verveelde. Ze raadde me aan om een blog te starten. Zo is het eigenlijk begonnen! Langzaam zette ik door tot waar ik nu ben belandt!



Had je verwacht dat het zo goed zou gaan met je blog? 

Nouja, goed... Het ene moment gaat het goed (in de zin van veel bezoekers en reacties en samenwerkingen) maar ik heb ook dalingen wat ik zelf veroorzaak, dat komt voornamelijk omdat ik in een -laat ik het nog netjes zeggen- vervelende situatie zit waardoor ik mijn blog links heb laten liggen, ik had er geen tijd meer voor vanwege persoonlijke redenen. Dat vond ik erg jammer. Maar ik merk dat als ik weer iets post, de bezoekers en reacties blijven komen. In tegenstelling tot het begin had ik nooit gedacht dat ik leuke samenwerkingen met bedrijven zou hebben en lieve leuke bloggers zou leren kennen die ik uiteindelijk zou meeten en waar ik tot op de dag van vandaag nog contact mee heb!

Wat hoop je ooit nog te kunnen bereiken met je blog?

 
Hoe cliché het klinkt, dat ik geld ermee kan verdienen waar ik mee rond kan komen, nog meer leuke samenwerkingen heb met bedrijven, maar het belangrijkste; dat ik er nog meer plezier in heb en leuke mensen erdoor ontmoet, want dat maakt het allemaal leuker!

2 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!