Pagina's

14 juli 2012

Ze is er weer : Bruin en ''blogfris''

Het klopt! Ik ben weer terug van me vakantie in Turkije.
De vakantie was erg leuk! Ik ben wat bruiner geworden (Dat waarder
ik natuurlijk altijd ;-). ),
Ik ben naar Side geweest , heb wilde dolfijnen gezien in de zee! ,
ook een schildpad! en wat al helemaal te gek was toen we op het strand
waren was er een watersport tentje met allemaal boten enzovoort, en toen
mocht ik gratis mee op een bananenboot! Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen,
in ieder geval : ik heb een leuke vakantie gehad en ben lekker bruin geworden!
En ik ben natuurlijk weer terug! Dat betekent dat ik weer als altijd posten ga schrijven
en nog veel meer! Ik heb daarom ook niet op andere posten gereageerd..

Wish me good luck ik ga nu ALLE posten lezen
en er op reageren! Het zijn er boven de 500 :o..

3 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!