Pagina's

30 juni 2012

Review - Excellent lipsticks van Lavertu


Misschien herrineren jullie de Truly Yours box nog.. Daar zit een lipstick in die
geel was! Ik mocht van Lavertu maar liefst de Excellent lipstick in 4 kleuren uitproberen:
Geel , blauw , groen & wit!

Op Lavertu.nl stond de tekst:

''Excellent is een lipstick die van kleur verandert, de gehele dag

Excellent is een lipstick die van kleur verandert, de gehele dag blijft zitten en niet afgeeft op kopjes of glazen. Super Long Lasting. Verkrijgbaar in 4 kleuren. Excellent lipstick verkleurt op de huid bij iedereen iets anders. Jouw kleur is dus uniek.


 blijft zitten en niet afgeeft op kopjes of glazen. Super Long Lasting. Verkrijgbaar in 4 kleuren. Excellent lipstick verkleurt op de huid bij iedereen iets anders. Jouw kleur is dus uniek.''
Op het eerste oog vind ik ze er er erg grappig uit zien , want zeg nou zelf
je ziet niet elke dag lipsticks in zulke vrolijke kleuren.

Ik heb alles uitgetest wat er in de tekst stond en alles klopte!
Veranderd van kleur? Check!
Blijft de hele dag zitten? Check!
Geeft niet af ? Check!


Mijn kleur die ik krijg! Wat een mooie kleur met veel glittertjes
alsof hij voor me gemaakt is! :).

De meeste bloggers kennen denk volgens mij nog wel de lipstick
van de Truly Yours box van Mei , iedereen dacht van : Huh?! En toen ze het
probeerden waren ze er enthousiast over.. En ik ook! Het is heel erg leuk dat je
een ''eigen'' kleur hebt!

Ik raad deze lipstick echt aan! Hij blijft goed zitten
& heeft verschillende kleuren en dat maar voor 6.90,- !
Klik HIER om een lipstick te kopen!

10 opmerkingen:

  1. Super gaaf!
    Ik heb een groene lipstick van Barry M en die geeft hetzelfde effect :)
    Lfs, Cherel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your style!
    Follow eachother?
    xoxo Ivana
    http://stylehipster.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verkleuren alle 4 de kleuren in dezelfde kleur roze op je huid? Of zit daar nog verschil in?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijken me wel leuke lipsticks, maar de kleuren lijken me eigenlijk echt niet mijn ding! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!
    Ik volg je!

    Liefs xx

    www.liveyourpreciouslife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb die gele ook! :D

    xo
    ♥ Join our give away! www.fashionity.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!