Pagina's

25 juli 2012

Mobile Phone Tag.


Deze leuke tag zag ik voorbij komen bij Rieke (KLIK) en ik vond het is leuk om
een kleine tag te posten! Overnemen mag altijd


Welke telefoon heb je?
Ik heb een Samsung Diva White, klinkt al best leuk.
Ik moet zeggen ik wist het niet echt uit me hoofd en moest even
door me dozen zoeken om de papieren te vinden , oeps.

(Sorry voor de flits... )

Hoelang heb je deze telefoon nu?

Sinds 2e kerstdag 2010 , ik weet nog dat ik zo trots was met me nieuwe
mobieltje , eerst had ik namelijk een niet zo'n moderne mobiel , eerst was me beltegoed
niet snel op maar daar kwam ineens verandering in!

Welke telefoon zou je willen hebben? 
Zelf moet ik toegeven dat ik : Samsung Galaxy Gio
in de kleur grijs best mooi vind! Maar meteen hebben hoeft ook
weer niet..

Kun jij zonder je telefoon?

Zonder me mobieltje kan ik wel maar ik wil wel graag
bereikbaar zijn voor me vriendinnen en voor me familie!

Wat voor kleur heeft jouw telefoon?
Zoals je het in de naam hoort : WIT! Alleen heeft het bij deze
mobiel wel een minpuntje dat hij wel heel snel vies word :(.

Neem jij deze tag over?



5 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!