Pagina's

22 juli 2012

Disneyfilms ; Nog steeds leuk.

417564_477862025575211_1616317020_n_large

Vroeger toen we nog klein waren toen waren zeurden we bij onze ouders of
we die éne leuke Disney film mochten kijken , na heel lang zeuren mochten 't. En
haalden je moeder of vader je favoriete Disneyfilm uit de doos en doen hem in de
cassette recorder. Nu jaren later ben ik nog steeds fan van Disney Films. Ze blijven grappig
en leuk!

Benieuwd naar mijn favoriete Disney films? Klik op lees meer



Brother Bear

 
Toen ik klein was keek ik deze echt zo vaak! Speciaal ging ik toen
mijn ''liefste'' knuffel pakken : Beertje. Ik zei toen dat hij altijd veel op
Koda leek. En dan ging ik altijd gezellig op schoot bij me vader de film Brother Bear
kijken! Gisteren heb ik hem gekeken en voor mijn leeftijd zaten er best wel een paar
lachmomentjes tussen, maar ook best wel huil momentjes.
De stukjes nadat Kenai veranderd was vond ik wel erg grappig.

Aan het einde van de ijstijd staat de jonge krijger Kenai op het punt
volwassen te worden. Na zijn rituele overgangsceremonie is hij officieel
een volwassen man, inclusief totem. Maar omdat hij een beer vermoordt, wordt hij door hogere
geest
en
 
in een beer veranderd. Als beer leert hij op een avontuurlijke wijze de belangrijke lessen van het leven.


  
 


Mulan

Mulan vond ik vroeger nooit echt een hele leuke film als nu,
nu vind ik 'm vééél leuker! Het begin vind ik erg grappig als Mulan
met een best wel dikke mevrouw moet laten zien bruid te zijn van de
familie
alleen loopt dat niet zo soepel en dat zorgt voor grappige momenten. Voor het einde
gaan een paar mannen verkleed om de keizer van China te redden!

Een dapper meisje, Mulan, ontdekt dat haar oude vader het bevel heeft gekregen om
China te verdedigen tegen de boosaardige Hunnen, Moedig en
onzelfzuchtig vermomt Mulan zich als man en neemt de plaats van haar vader in bij
 het Keizerlijke leger.
Ze ondergaat een zware training geholpen door haar maatjes, het geinige bewaak

 draakje Mushi en haar gelukskrekeltje Kricky. Alleen als ze haar hart volgt
 zal Mulan opbloeien tot een volleerd krijger, die haar land de overwinning zal bezorgen en haar trotste familie eer en geluk zal toekomen.


Belle en het beest
 
Dit is een film die eigenlijk een levensles heeft: ''als iemand er
lelijk uitziet is diegene dat van binnen niet'' Disney heeft dat heel goed
in een film verwerkt , Well done! 

Een prins wordt door een heks in een beest veranderd, om weer mens te worden moet hij zorgen dat er iemand op hem verliefd wordt..en dan komt Belle

Disney blijft echt hartstikke leuk! Wat vinden jullie de leukste
Disney films van the old Disney? En wat vinden jullie leukere
Disney films tekenen? Animatie? Of toch gewoon met echte mensen?

7 opmerkingen:

  1. erg leuk geschreven! En die foto's zijn echt heel erg gaaf. ik vind belle en het beest echt prachtig. die heb ik zo vaak gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke blog!,

    http://everythingisinfinite.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriete Disney film is de Pocahontas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Disney is en blijft inderdaad geweldig! Ik vind The Aristocats nog altijd geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!