Pagina's

11 juni 2012

What are you watching? #7

1w6mgj7jtoe_large

Vandaag is het echt kortom geen leuk weer. Dus je raad het al:
Ik kwam als een bezopen katje thuis , geen leuk begin van de week dus!
Maar Maandag betekent ook een nieuwe .. What are you watching?!
Dit keer zijn het wat minder omdat ik niet super veel leuke films kon vinden..


GTST ~ Maandag t/m Vrijdag ~ 20:00 ~ RTL 4

Rikki en Sjoerd zijn geslaagd en willen een feestje houden.
 Nuran krijgt een voorstel van Bilal. Ludo probeert zijn fouten te herstellen. 


In her shoes - Maandag ~ 20:30 ~ RTL 5

Rose (Toni Collette) is een afgestudeerde advocate en ontzettend onzeker als
het om haar uiterlijk gaat. Ze duikt het liefst weg in haar appartement. Haar zus
Maggie (Cameron Diaz)
 is het andere uiterste. Ze struint alle feestjes af en is er van overtuigd dat
haar uiterlijk haar grootste kwaliteit is.
 Niet echt verwonderlijk dat de twee het niet goed met elkaar kunnen vinden.
Pas als hun doodgewaande grootmoeder opduikt, schuiven hun levens meer
 naar elkaar toe.
 


Boys don't cry ~ Dinsdag ~ 20:30 ~ RTL 8
Boys don’t cry is gebaseerd op een tragisch en waargebeurd verhaal. Hilary
Swank kruipt in de huid van Tina Brandon, een jong meisje dat
 veel liever een jongen wil zijn en zich ook als zodanig voordoet. Ze noemt zichzelf Brandon
Teena en maakt vrienden op het trailerpark in Nebraska,
 waar ze woont. Probleem: de 'white trash' die daar woont weet van niets en zal
niet bepaald gecharmeerd zijn van de verkleedpartijen van hun vriend.

 
Suburban girl ~ Woensdag ~ 20:30 ~ RTL 5

De jonge vrouw Brett werkt bij een kleine uitgeverij in New York.
 Ze is een harde werker die hoopt te promoveren binnen het bedrijf.
Voor het zo ver is, ontmoet ze schrijver Archie Knox.
Hij is een stuk ouder dan zij en heeft een verleden met onder meer ex-vrouwen, ziektes
 en een dochter. Brett krijgt een relatie met Archie, waarvoor ze
zich constant moet verdedigen. Als ze dan ook nog eens haar promotie dreigt mis te lopen, moet
 Brett alles op alles zetten om haar leven in eigen hand te houden.

Ken je deze films of series al?

3 opmerkingen:

  1. oeeeh leuke dingen. natuurlijk ga ik gtst kijken maar vind de laatste film ook leuk. ik vind sarah michelle gellar echt een goede actrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu in her shoes aan het kijken
    Superleuk!x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa in her shoes is leuk!!!

    P.s. ik ontdekte je blog net pas heel leuk! Ik ga je zeker volgen! je kunt ook eens een kijkje nemen op mijn site als je t leuk vind! http//:www.shimmer-pie.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!