Pagina's

6 juni 2012

Voel maar even aan zijn krullen..

image

Leuk nieuws voor Directioners ; Er komt een 3D film over de band!

Klik op LEES VERDER
Je leest het heel goed! One Directon maakt heel de wereld One directon ;
Eerst hoofdrollen in de Nickelodeon serie Icarly en een eigen film!
Harry zelf is ook heel erg enthouisas :
''
"De film wordt super. Met een 3D bril op
 lijkt het net of ik met mijn krullen in je gezicht kriebel hihi."
.
Er gaan geruchten dat de film gaat over concert fragmenten en grappige
momenten!

We houden het nieuws in de gaten! 

Wat vind jij van 1D?

7 opmerkingen:

  1. Ik ben niet echt zo'n 1D fan, deze film zal ik waarschijnlijk ook niet kijken, maar wel leuk voor hun!

    xoxo
    thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Mijn beste vriendin is gek van ze, dus dit is wel leuk nieuw voor haar:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Zullen we elkaar volgen?
    Liefs, Maruschka
    www.beautyqueenxl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeeh mijn favo boyband, hihi. echt heel leuk maar misschien wel iets te overdreven? net als bij JB maar jaa.. Toch wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm, ik ben niet zo'n fan van hun muziek, maar misschien dat de film nog wel leuk kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk ben ik daar te oud voor, maar ik vind ze best schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd naar de film haha xd
    Ben niet zo'n "obsessed fan" als sommige,
    maar ik vind ze wel heel knap, en goed zingen! ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!