Pagina's

28 mei 2012

Tag: Candy's en just more.

Tumblr_m4plrvnaly1qf6w1to1_500_large

Je leest het goed ik heb weer een leuke,kleine tag! Deze keer heb
ik hem zelf verzonnen omdat ik daar zin in had.. Laat het kwijl
maar uit je mond komen!

Dagelijkse maaltijd

Met wat voor eten begin jij de dag?
Meestal als ik wakker word eet ik een bruine boterham
met pure hagelslag, als dat er niet is eet ik pindakaas.
Wat eet je tussen de middag?
Door de weeks eet ik gewoon een paar boterhammen
meestal 2, dan eet ik gesmolten kaas en salade.

En 's avonds? 
Als ik 's middags een boterhammetje heb gegeten 
dan eet ik 's avonds warm en dat is meestal groente
en aardappelen en een klein stukje vlees. (JUM)


Noem een paar snoepjes die je echt heel lekker vind.
Zuurstok , banaantjes , en zo'n heel groot blok dat heel
zacht is (naam vergeten)

Wat eet je meestal als je een honger hebt?
Nou meestal heb ik niet honger want ik heb hier
thuis niet bepaald slecht qua eten. Maar als ik honger
heb eet ik een dropje ;p.
20462876_large

Welke snoepjes vind je er leuk uitzien?
Een suikerspin vind ik er ook leuk uitzien (dat valt toch wel
onder snoep?). Het heeft namelijk heel veel kleuren  en dat ziet er altijd
erg leuk uitziet.

Zoek een foto op van een celeb die snoept en post 'm hier.


Je bent erbij Madonna! :)

Dit was de tag! Kort maar krachtig. De tag mogen
jullie natuurlijk overnemen! Dat zou ik juist leuk
vinden. 

9 opmerkingen:

  1. haha wat een leuk eigen verzonnen tag. Ik hou van alles dat zoet is, en dan bedoel ik snoep. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi leuk verzonnen! Bedoel je misschien schuimblok? ben dol op snoep :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat leuk gedaan!
    Haha madonna.... ghehe,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Heb er net een gedaan, doen m binnekort denk ik x Elize

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die snoepbanaantjes zijn zo lekker!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    ps: Join my GIVEAWAY for a chance to win a Bullet Necklace!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke tag, arme Madonna, ik zou zo niet op een foto willen staan. maarja (:

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat een leuke tag! Je hebt trouwens een leuke site. Ik volg je. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yummy dit ziet er zoo lekker uit !

    Goed gedaan !

    Liefs,

    Jen

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!