Pagina's

6 april 2012

Update ; Yesterday


Depoisdosquinze2_large

Hallo mensen!
Gister heb ik echt een leuke dag gehad, ik had me nieuwe kleren
aan (komt nog post over) , ijsjes uitdelen , bezoek , TAART!
En ik had ook nog training :). Dat is ook altijd erg gezellig.

Natuurlijk begon het gister ochtend.
Me wekker had ik om 7:10 gezet, maar om 7:03 werd
ik al wakker gsmt door iemand. Leuk om wakker te
worden met een felicitatie maar wel jammer ;p.
Toen ik klaar was met een broodje pindakaas en hagelslag
ging me zus me haar stylen :). Heel lief. Toen heb ik me nieuwe
kleren aangedaan, zag er leuk uit met me krullen :).

Daarna moest ik zoals gewoonlijk naar school.
Ik had een toets van AK, het cijfer weet ik jammer genoeg
nog niet. Toen heb ik nog lekker ijsjes getrakteerd, altijd leuk
om uit te delen en het was ook lekker.

's Middags mocht ik iemand meenemen uit 
school en daar hebben we kwarktaart (JUM) gegeten
en de kaarten geopend die die middag aankwamen.
We hebben ook nog voor de training
pannenkoeken gegeten! =).

M0iawyqrdh1qcd3rwo1_500_large
Tumblr_m15a1omt1x1qdfnpvo1_500_large
Tumblr_m21jtovcq01qdjsino1_500_large

Het was een hele leuke dag! Wat hebben
jullie gister gedaan?

5 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!