Pagina's

14 april 2012

Reclame : inspiratie of irritant?


Braaf zit ik elke maandag avond om 20:30 voor de buis
The Face te kijken , een super leuk programma. Een paar weken geleden
bij de face had Chelsey een opdracht gewonnen om een mooie
foto te maken voor L'oreal Paris voor de lipstick Rouge Caresse.
Laatst kocht ik de Fashionista en keek ik me ogen uit... Van deze
foto van Chelsey!




(Sorry voor de kwaliteit)

Reclame kan soms heel irritant zijn maar deze foto was wel
erg mooi! Ik was eigenlijk al voor Chelsey daarom hoop ik dat
ze aanstaande Maandag gaat winnen!

Wat vinden jullie van de foto?

11 opmerkingen:

  1. leuke foto. De meeste reclames van make-up merken en mode merken zijn wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ook altijd naar the face! Ik ben ook voor Chelsey! Wij volgen je x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto!
    elkaar volgen? xliefs.

    ps; ik heb een leuke give-away, je kan 3 cute sieraden winnen! ik zou zeker mee doen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto! Ik volg The Face eigenlijk niet, maar ze is inderdaad erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice blog, i follow you now, follow you back? x http://melissasglamourworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben ook voor CHELSEY haha!
    hopen dat ze morgen wintttt!
    www.smnth-s.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!