Pagina's

3 april 2012

Now my favorite songs.



Muziek is echt heel erg mooi , ontroerend of gek.
De laatste tijd luister ik veel soorten muziek van verschillende
bands / zangeressen of zangers. Mijn meest gedraaide en favoriete
liedjes wilde ik heel graag met jullie delen! :)



Zoals jullie misschien op me Twitter lezen. Staat er veel
dat ik super de duper fan ben van Big Time Rush :). De serie
volg ik ook in het Engels, in Nederland is het ingesproken en dat is
echt zo nep :S. Laatst had ik de aflevering Big Time Movie gezien
en het was een aflevering met allemaal liedjes van de Beatles! Zelf vind ik
dit liedje van hun heel erg stoer gecoverd :3.


Een gleek ben ik ook helemaal. En als ik dit

liedje hoor weet ik het voor de 110% zeker :D



OOK ben ik fan van Ariana Grande. Haar stem

is echt wel van puur goud. Ze doet altijd covers maar
sinds bijna 3 maanden heeft ze haar eigen single! Dat
verdient ze ook.



Een maand geleden had ik de film Wild Child gezien.
Toen hoorde ik echt een super leuk liedje, ik kende het
wel 
maar het nummer... Dat was ik echt niet meer. Met me 
app van me mobieltje had ik het gezocht en het kwam op dit
nummer uit! Het nummer ging ik echt duizend maal wel
per dag luisteren, en op de dag van vandaag nog steeds.


Van wie ben jij fan?

4 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!