Pagina's

9 september 2012

Ziek zijn door je mobieltje.

Img_5341_large

Laatst zag ik op Twitter een meisje die een link plaatste met daarop de tekst:
''Dit moet je zien'' en daarop de link naar een reportage van Zembla, waar stond:
Ziek van je mobieltje. Ik had de tekst eerst nog niet gelezen maar ik was gewoon erg
nieuwsierig wat er was? Ziek door je mobieltje? Hoe kan dat dan?

Ik klikte meteen op het ''play'' knopje en ze zeiden : '' De straling waardoor je belt ,
smst en op internet zit is kankerverwekend.'' Ik schrok er best van, het is iets wat zo erg
deel van ons leven is geworden, en dat je er ziek van kan worden. De kans dat je een hersentumor
krijgt door bellen word ook steeds groter. Maar het is niet zo dat alleen de boosdoender is.
Er zijn meer apparaten die zorgen voor deze ziekte. Zoals de computer , de tv en nog veel meer
om op te noemen.


8 opmerkingen:

  1. Wat raar dat je er nog nooit van gehoord hebt, dat nieuwtje gaat bij ons al een hele tijd rond. Ik vind het allemaal dikke zever, nu is het weer uitgelegd door wetenschappers dat het geen kwaad kan, maar evengoed kan je er morgen toch terug kanker van krijgen. Nee, ik geloof er niet in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet echt iets nieuws, een paar jaar geleden was er een grote heisa rond. De laatste jaren zijn de mobieltjes er een stuk op vooruit gegaan en is de kans dat je ziek wordt een stuk minder groot. ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er wel eens van gehoord en vind het best eng :S
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hier heb ik ook een keer van gehoord, echt heel vreemd!! wel erg hoor!!

    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er nog nooit van gehoord. Volgens mij valt het best wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het gezien en ik vond het erg verontrustend. Ik ga er zeker rekening mee houden. De kids van mijn zus mogen al niet meer met haar mobiel spelen (voor kinderen schijnt het helemaal gevaarlijk te zijn).

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!