Pagina's

1 augustus 2012

Nieuwe collectie : Catrice - Upper WILDside


Eind September komt er weer een nieuwe collectie van Catrice in de schappen
genaamd: Upper Wildside.

De collectie neemt je mee naar de ongerepte wereld van de prairies met
de stedelijke flair van de moderne metropool.
 Laat de herfst maar komen!

Benieuwd naar de collectie? Klik op Lees verder.



Urban Outrider, Wild Wild West-side, Red Rocks!




Be Aztec!, Hunting Heritage
Ultimate Nail Lacquer
Opwindende Upper WILDside kleuren warm oranje, bruin en rood ontmoeten cool urban blauw en groen. Ze geven een matte finish met oppervlak dat aanvoelt als suède. Het extra brede kwastje garandeert professionele applicatie van kleur met slechts één streek.
Prijs: € 2,59
Sun Teint Bronzing Gel
De glanzende bronzinggel geeft het gezicht een natuurlijke glans en het lichaam een zongekuste look. De geltextuur is gemakkelijk aan te brengen. Let op: het is geen zelfbruiner. Geschikt voor alle huidtypen.
Prijs: € 3,99

Be Aztec! – Urban Outrider – The Place To Be: Prairie
Long-lasting Cream Eyeshadow:
Het warme beige van de prairie, diep bruin en urban blauw: de crèmige oogschaduwen met krachtige kleuren zorgen voor een persoonlijke WILDsidelook. Dankzij de flockapplicator is de crèmige textuur die lang houdt gemakkelijk op de oogleden aan te brengen.
Prijs: € 3,39
Wild Wild West-side, Red Rocks!
Lip Gloss Stick
De Lip Gloss Stick geeft lippen een natuurlijke glans. De geltextuur is vrijwel transparant, voelt plezierig aan op de lippen en maakt ze mooi glad. De dekking is subtiel en geeft een natuurlijke finish.
Prijs: € 3,89



Suede Beauty Bag
Een musthave voor urban WILDsiders, om alle producten in dit leuke tasje op te bergen.
Prijs: € 3,59


Wat vinden jullie van deze collectie? Vinden jullie
er al iets leuks tussen zitten of niet?

10 opmerkingen:

  1. Dat tasje van catrice vind ik er erg mooi uitzien! en ben heel erg benieuwd naar de lipbalsem. De nagellakjes vind ik niet heel bijzonder alleen de blauwe lijkt me wel leuk. Leuk artikel ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meid

    Het 1ste nagellakje is mijn favo!
    De lipgloss sticks hebben ook een mooie kleur.
    Check mijn nieuwste blogpost en laat een reactie achter..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik laatst al een sneak preview in de vorm van een filmpje geplaatst op mijn blog, maar het is ook wel leuk om de daadwerkelijke producten te zien! Ik denk dat ik deze LE skip, ik vind het jammer dat er geen highlighter of blush in zit.

    Liefs,
    Adriënne

    PS: Leuke blog heb je! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja , jammer he dat er geen blush in zit :(. Ik had ook wel gehoopt op een mooie roze kleur! En bedankt :D

      Verwijderen
  4. Niet zo echt m'n ding qua kleuren, maar dat tasje vind ik echt super! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!