Pagina's

29 augustus 2012

Lavertu : Terre Soleil & Blushkwast


Ik kreeg een leuk pakketje binnen gekregen van Lavertu ! Jullie zullen dit
merk eerder zijn tegengekomen omdat ik eerder over een product heb gepost.

Dit keer kwam er weer een mooi pakketje binnen! Heel goed verpakt met bubbeltjesplastic!
Er was op geen enkel van de producten een krasje te vinden! De service is ook erg goed.

Het is echt totaal niet zo dat het 5 dagen duurt! Binnen 2 dagen tijd krijg je al je producten
binnen!



Als eerste krijg ik in 3 verschillende tinten.. In verschillende kleuren ; Licht , bruin , en
het bruinste.


Wacht niet op een reisje naar Zuid-Italië om uw gezicht een mooie teint te geven. Terre de Soleil is het paradepaardje van LAVERTU, in slechts enkele seconden een mooie natuurlijke uitstraling. Verkrijgbaar in drie kleuren. Zeer zuinig in gebruik, u kunt ongeveer 350 maal uw gezicht laten stralen. De blusherkwast is speciaal gemaakt voor Terre de Soleil.

Terre soleil kosten per stuk : 23,60 euro KLIK



Ook kreeg ik een hele mooie en vooral grote blushkwast van Lavertu,
waar Lavertu ook heel groot op staat. Ik heb deze kwast een paar dagen
uitgeprobeerd voor me blush en het is echt een ideale kwast voor blush!

Deze kwast kun je voor 9,50 kopen! KLIK

Heb jij al iets van deze webshop gekocht?

4 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!