Pagina's

14 juni 2012

Update ; Bussy , Bussy.

Tumblr_m5madbg6qs1r7uftso1_500_large

Even een update nadat ik voor het laatst als C-Jeugd heb getraind bij de
handbal! Alleen ik moet even iets melden ..
Vanaf morgen ga ik namelijk met het handbal team kamperen! Ik heb er super
veel zin in en dat weet me team wel .. ;-).
Morgenmiddag zal ik om ongeveer 4 uur verwacht worden bij me buren
en dan gaan we met heel de C-Jeugd .. Ja , ja! Jongens en meisjes. Naar onze locatie
en dan gaan we (hopelijk) veel plezier met ze alle beleven! Dat is toch een super gezellig
iets om met ze allen afscheid te nemen van onze C-Jeugd periode!
Maar in ieder geval Zaterdag ben ik ongeveer om 23:00 thuis , LAAT!
Dan heb ik een rustige , zondag...
   
En die volgende Maandag ga ik met me klas naar het spoorhuis!
Het is een gezellige , oud & knus huisje waar we van Maandag tot Vrijdag met
elkaar opgescheept zitten! En weetje wat leuk is? We houden een soort van ''talentenjacht''
en we gaan een modeshow doen! Raad is..? Ik mag de jongens opmaken alleen zijn er
ook minder leuke kanten aan dit kamp.. Dit zal 
een afscheid zijn maar dan van heel onze groep.... :(. Ook zullen we gaan slapen
niet gezellig met de meiden maar meid! We hebben namelijk maar 2 meisjes in de klas
dus het zal wel heel erg gezellig worden! Met hoeveel ook ;-). Ennn.. Ik ga natuurlijk
grapjes uit halen met een paar mensen.. :D.


Dat betekent dus dat ik een paar daagjes er niet ben
ik zal Zondag een post online zetten maar ik weet het niet
zeker! Hebben jullie tips hoe ik de jongens zal opmaken ;-)?

8 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!