Pagina's

3 maart 2012

Mijn tekeningen van de afgelopen maanden.


(Deze heb ik niet getekend hoor , hihi :P )

Ook 1 van me hobby's is ... TEKENEN! Ik vind het echt heel erg leuk
om zelf te bepalen wat je kunt maken. Één van me favoriete tekensoort
is dan ook manga of Chibi.

Benieuwd naar mijn tekeningen? Kijk dan snel verder.




De tekenmap
Dit is de map waar ik mijn tekeningen in mapjes bij elkaar kan
houden : veilig , het raakt niet kwijt en het scheurt niet gauw
of er komt een koffievlek op ;-).
Zelf heb ik deze map gekregen van me zus die twee jaar geleden
de map had gebruikt voor een presentatie, daarna kreeg ik hem.
Zo gezegd zo gedaan, eerst had ik hem maar ergens neer
gelegd en toen ik weer begon met tekeningen maken
heb ik hem gebruikt! :D






Dit is zeker weten één van de tekeningen van mij
die zeker weten goed gelukt zijn! Als ik deze
aan iemand laat zien, zie je zeker dat ik
trots ben op deze tekening! 



Deze vind ik wat minder , ten eerste heb ik hem
nog niet eens af gemaakt en de handen zien er wel erg
raar uit?



Deze heb ik op school gemaakt! Hoe cute :).
Het tandje vind ik enorm schattig.
Alleen heb ik enorm spijt dat ik de muts zo hoog
heb getekent, en de letters niet heb afgemaakt.



Liefs..

Evelien.


Dit was het weer! Wat vind JIJ  van mij tekeningen?Teken je zelf ook? En wat voor soort :)?

2 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!