Pagina's

17 maart 2012

Lovely Picture #3


 Al de 3e Lovely Picture! Wat gaat het snel :-).
Maar goed.. Ik las bij de poll aan de zijkant dat jullie meer reviews
en Lovely Picture willen! Jullie wil is mijn bevel ( haha xD ).
Maar goed jammer genoeg heeft niemand voor de 2e
keer een leuk thema gezegt, dat is best jammer maar ik kies
zelf een thema! ......

ROOMS

Ik zelf vind het altijd enorm leuk om te kijken
in iemands kamer.
Zo kom je toch best veel over : vrolijk , snel jaloers?
Je ziet het best snel is de kamer paars? Rood of een andere kleur?
Tumblr_lyg46oogg81qa124go1_500_large 

Deze vond ik echt enorm leuk! Ik vind het tapijt echt enorm leuk, hihi.
Jammer genoeg past het niet bij mijn kamer... Maar ja..
Het zwarte kastje vind ik ook enorm leuk :}.

Tumblr_lifmzbyg9f1qev340o1_500_large

Die lamp viel bij mij meteen op! Ik dacht voor een momentje dat
het een cupcake was (toen hij klein was) xD.
Voor de rest een antiek kamertje maar wel erg gezellig! :-)
 

Omg.. !!!! Had ik deze thuis maar. :-).
Wat zou de eigenaar van dat huis een boekenwurm
zijn denk je niet ;-)?
 

Qua uitzicht zou ik hier echt meteen naar toe willen
verhuizen. Alleen ze kunnen wel naar binnen kijken :(.
Daar gaat je privacy...



Ha! Die vind ik ook enorm leuk. Vooral de bankvorm
is best wel leuk! Het doet me denken aan de MAC, daar hebben
ze ook altijd van zulke bankjes.the-iridescence:

(by uydurrukcu)

Ik weet niet waarom maar ik heb iets met grote
boekenkasten! :D. Maaruh.. Dit plaatje vind ik echt enorm
gezellig! Mooi overzichtelijk wit en hele mooie paarse stoelen :}.


Hoe ziet jou kamer eruit? Vergeten
jullie niet om een leuk thema te geven?


liefs,,

Evelien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gelieve niet te schelden of te spammen!