Pagina's

7 maart 2012

Een paar vraagjes voor jullie.......

Tumblr_m0iu65zip51rp3e9uo1_500_large

Ook al heb ik nog blog nog maar een week ongeveer , ik ben benieuwd naar
jullie mening!

Wat voor artikelen vinden jullie het leukste?

Ik vind het namelijk heel belangrijk wat jullie het leukste vinden! Omdat ik dan
veel meer idee heb wat jullie meer willen bijvoorbeeld: meer fashion of celeb's!

En dan nog een vraag....

Willen jullie fashionmadebymyself volgen op Bloglovin?

Ik heb namelijk nog maar 1 volger! Het zou toch veel leuker zijn als
ik veel meer volgers heb? Misschien komt er dan wel een hele leuke winactie
als ik meer volgers heb................?


Ik hoop dat jullie in de reactie jullie
antwoord geeft!


Liefs,,

Evelien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gelieve niet te schelden of te spammen!