Pagina's

7 maart 2012

Birdy: Hot or not?

2783fcaa7be3bf9dad4a306f7016f40e_large

Skinny love , people help people: Allemaal prachtige
liedjes met een stem van een nachtegaaltje: BIRDY!
Mijn vraag aan jullie is : Is ze hot or not?



Ik heb een paar foto's gezocht die ik met jullie MOEST delen! Kijk
jij ook mee :)?








Het valt me echt enorm op dat de meeste foto's van Birdy wel zwart-wit zijn!
Valt jou dat ook op? :)

Wat vinden jullie van Birdy hot or not? En wat vinden
jullie van haar liedjes & haar zang?

Liefs,,

Evelien

4 opmerkingen:

  1. Birdy is zeker 'hot'. Haar stem is geweldig en dat op die leeftijd.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PIEEEEHIEEEPOL Help the PIEEEEHIEPOL.
    Nee, ik vind het niks eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Skinny Love erg mooi, de rest is niet echt mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen

Gelieve niet te schelden of te spammen!