Pagina's

27 februari 2012

My favorite dresses - Oscars 2012




De oscars zijn gisteren geweest op tv! De muziek en de Fashion staan erg gelijk bij deze enorme wereldwijde uitreiking. Daarom heb ik een rijtje van mijn favoriete jurken gemaakt! Je bent vast wel nieuwsierig.. Kijk jij ook even mee? ;-)




Dit is Penelope Cruzi : Een spaanse actrice met een mooie blauwe jurk van Giorgio Armani, ik vind de jurk echt totaal voor haar gemaakt! Het haar past erbij en de sieraden ook! Het enige nadeel is dat je haar borsten er best uit ziet floepen.............




Deze jurk vind ik echt prachtig! Het staat Stacey Keibler heel erg mooi. Vooral de roos aan de zijkant maakt de jurk best wel ''uniek'' 




Dit is echt nummer 1 voor mij! Het is namelijk best wel een mooie vrouwelijke jurk, het staat best mooi door de huid van Kate Mara




Deze vind ik echt leuk sprookjes achtig! Net een prinsesje, maar geef toe: het staat haar best goed.. :).
Wendi Mclendon-Covey kan deze jurk best hebben toch?!





En ... Dit is de laatste! Dit is Ellie Kemper zij koos net als Penelope Cruz voor een Armani jurk..  Dit vind ook echt een prachtige.. Dit komt omdat de huid ook enorm past bij de jurk, de oorbellen en het tasje ook! :)

Liefs 
Evelien,,


QUEST:

Heb jij ook genoten van de Oscars van 2012? Wat zijn jouw favoriete jurken van de oscars?
Ben je het er mee eens? LET MY KNOW :D!





2 opmerkingen:

Gelieve niet te schelden of te spammen!